قالب وردپرس

برای طراحی سایت آماده براحتی میتواند از قالب وردپرس استفاده کنید و با چند کلیک ساده میتوانید هر پوسته وردپرسی که خواستید رو همانند دموی آنلاین نصب کنید.

قالب وردپرس

برای طراحی سایت آماده براحتی میتواند از قالب وردپرس استفاده کنید و با چند کلیک ساده میتوانید هر پوسته وردپرسی که خواستید رو همانند دموی آنلاین نصب کنید.

در این وب سایت و یا وبلاگ سعی میکنیم بهترین قالب وردپرس هایی رو که در حال حاضر توسط بسیاری از وبسایت های بزرگ استفاده شده است رو قرار بدیم و شما هم براحتی بتوانید برای وب سایت خودتون یک قالب وردپرس حرفه ای انتخاب کنید و کسب و کار خودتون رو شروع کنید.

بایگانی
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۰۹ ب.ظ

قالب وردپرس

در دنیای امروزی راه‎اندازی یک سایت به کمک نرم‎افزارهای مدیریت محتوا مانند وردپرس به سادگی و با چند کلیک امکان‎پذیر شده است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس جزء موفق‎ترین نرم‎افزارهای راه‎اندازی و طراحی سایت است که این قابلیت را به فرد می‎دهد بدون نیاز به دانش فنی و برنامه‎نویسی، یک سایت کاملا پویا و انعطاف‎پذیری راه‎اندازی کند.

یکی از شروط موفقیت یک سایت بدون شک ظاهر آن است و این وظیفه به عهده قالب وردپرس است که ظاهر سایت را به وجود می‎آورد. اگر بخواهیم به سادگی توضیح دهیم، باید بگوییم قالب وردپرس مجموعه‎ای از فایل‎ها یا کدهایی است که با افزودن آن‎ها به وردپرس می‎توانید ظاهر سایت خود را عوض کنید. در نتیجه زمانی که بازدیدکننده‎ای به سایت شما می‎آید، رضایت او را حفظ می‎کنید و کم کم بازدیدکننده به مشتری شما تبدیل خواهد شد.

انواع موجود قالب وردپرس

همانطور که می‎دانید وردپرس یک محتوای متن باز / Opensource است، یعنی تعداد ابزارها و امکانات رایگانی متعددی برای این محصول وجود دارد ولی معنای این حرف این نیست که تجارتی در رابطه با آن وجود ندارد. سایت وردپرس قالب‎‏های خود را در دو گروه متفاوت قرار می‎دهد یعنی قالب رایگان وردپرس (Free WordPress Theme) و خرید قالب وردپرس حرفه‎ای یا تجاری (Premium WordPress Theme).

تکلیف قالب‎های رایگان مشخص است و بیشتر توسط افرادی استفاده می‎شوند که به دنبال راه‎اندازی یک سایت بدون هزینه هستند ولی قالب‎های تجاری بیشتر توسط کسب و کارها یا افراد حرفه‎ای به کار گرفته می‎شود. خود سایت وردپرس قالب‎های گوناگونی را می‎فروشد که تمامی آن‎ها از نظر مواردی مانند کدنویسی و توسعه‎دهندگی بسیار حرفه‎ای طراحی شده‎اند و تقریبا هیچ گونه نقصی ندارند.

 

علاوه بر این سایت‎های گوناگونی در جهان اینترنت دیده می‎شوند که محوریت کسب و کار آن‎ها طراحی قالب وردپرس است و بسیار موفق عمل می‎کنند. از جمله آن‎ها می‎توانیم به وب‎سایت تم فارست (Theme Forest)، زیر مجموعه شرکت اینواتو (Envato)، اشاره کنیم که حرفه‎ای ترین و بهترین سایت دنیا برای فروش قالب‎های تجاری وردپرس است.

معرفی مجموعه بزرگ اینواتو

اینواتو شرکتی جهانی با فعالیت بر پایه همکاری در فروش است که مکانی عالی برای انتشار کارهای گوناگون توسعه‎دهندگان وب، طراحان و گرافیست‎های طراز اول دنیا به شمار می‎رود. یکی از زیر مجموعه‎های این شرکت به قالب‎های گوناگون سیستم‎های مدیریت محتوا مربوط می‎شود.

منبع مقاله : https://aylinweb.com

نظرات  (۳)

با عرض سلام و سپاس از سایت خوبتون . سایت ما هم بیاین میتونیم تبادل لینک کنیم rahatchat.com

ممنون خیلی وبلاگ زیبایی دارید

  • سوله ایران
  • چقدر اون ابر ها رو خوب در آوردی آفین به سایت منم سر بزن سوله دست دوم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی